yuhh

sanmıyorum. Serkay'ın bilgisayarına bağlanıp gördüm ben rakamları arkadaşlar abartmayın fazla 100bin$ falan

Ancak yine de müthiş bir para almıştı geçen aylarda, r10 da bence en yüksek parayı kaldıran kişi yine Serkay'dır.
Serkay 100bin dolar alcak demedim konuda bi arkadaş sallıyodu bişeyler ondan bahsediyorum