Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 26-10-2010, 16:45:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Benim bu konuda kaç kere alıp almamam mevzusu değil.Israrla o kadar alanlar Cuma günü resmi tatil alınacak diye basit basit düşüncelerini döküyorlarsa ben de bunu derim.Ne o öyle yarın verilecek şu verilecek bu verilecek...Persembeye verilemezse pazar mı verilecek ? Mantıklı düşünün sizde.
- 26-10-2010, 16:52:02Sizler o kadar almışsınız da sorduğum sorulara farklı farklı cevaplar yazmıssınız.? O kadar alanları da görüyoruz sordugumuz sorulara verilen farklı cevaplardan değil mi ? Google ile ilk defa calısmam birşey bilmedigim anlamına gelmez hberin olsun dostum benim.djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 16:53:32sorunun cevabını yazdım herkes farklı farklı şeyler söylemiyor sen derdini anlatamıyorsun yazdığın mesajları inceledim birşeyleri eksik yazıyorsun sonra cevap bekliyorsun. özel mesajda cevabını yazdım umarım yardımcı olur.beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 16:56:42Aramızdan ayrılanlar...kardeş gözünü seveyim maydanoz olmayı bırak millet sanamı soruyor ne zaman alınacak ne zaman verilecek boş boş konuşma artık bu konuda en çok post sana ait yeter mola ver biraz .beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 17:01:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Birkaç saat içinde ödeme işlemde yazınca göreceğiz o google çalışanları gibi zaman ve tarih verenleri
- 26-10-2010, 17:05:09ödemeler bugün işlemde arkadaşlar yarıın hesaplarıınıızdan cekersinizzxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 17:07:34ne oldu pazartesi diyordun ? çok emindindjtomcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amerika için pip geldiğini hocam hangi mesajda gördün ben baktım baktımda bekliyor herkez bir çoğu yarın gelir diyor - 26-10-2010, 17:09:35Akşam ödeme işlemde yazar.. Yorumlara baktımda sanki google'nin finansal elemanları gibi tarih veriyorlar..zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesajlarında ne zaman ödeme alıcam diye konu açmışsın daha birşeyden haberin yok bir de gelmiş buraya basit basit mesajlar yazıyorsun...