• 26-10-2010, 16:45:42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim bu konuda kaç kere alıp almamam mevzusu değil.Israrla o kadar alanlar Cuma günü resmi tatil alınacak diye basit basit düşüncelerini döküyorlarsa ben de bunu derim.Ne o öyle yarın verilecek şu verilecek bu verilecek...Persembeye verilemezse pazar mı verilecek ? Mantıklı düşünün sizde.
  • 26-10-2010, 16:52:02
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen kaç kere ödeme aldın dostum cumaya ya da pazartesiye kalma ihtimali senin bu yazıyı okurken düşünme ihtimalinden daha düşük mesajlarında ne zaman ödeme alıcam diye konu açmışsın daha birşeyden haberin yok bir de gelmiş buraya basit basit mesajlar yazıyorsun...
    Sizler o kadar almışsınız da sorduğum sorulara farklı farklı cevaplar yazmıssınız.? O kadar alanları da görüyoruz sordugumuz sorulara verilen farklı cevaplardan değil mi ? Google ile ilk defa calısmam birşey bilmedigim anlamına gelmez hberin olsun dostum benim.
  • 26-10-2010, 16:53:32
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizler o kadar almışsınız da sorduğum sorulara farklı farklı cevaplar yazmıssınız.? O kadar alanları da görüyoruz sordugumuz sorulara verilen farklı cevaplardan değil mi ? Google ile ilk defa calısmam birşey bilmedigim anlamına gelmez hberin olsun dostum benim.
    sorunun cevabını yazdım herkes farklı farklı şeyler söylemiyor sen derdini anlatamıyorsun yazdığın mesajları inceledim birşeyleri eksik yazıyorsun sonra cevap bekliyorsun. özel mesajda cevabını yazdım umarım yardımcı olur.
  • 26-10-2010, 16:56:42
    Aramızdan ayrılanlar...
    kardeş gözünü seveyim maydanoz olmayı bırak millet sanamı soruyor ne zaman alınacak ne zaman verilecek boş boş konuşma artık bu konuda en çok post sana ait yeter mola ver biraz .
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlarım diyorum ki hala ısrar ediyor bazı arkadaşlarımız Cuma verilecek diye.Bu arkadaşlar Resmi tatillerden yoksun galiba.Perşembe olmama ihtimali çok yüksek yani Pazartesiye sarkma olasılığı çok fazla.Bilgisizce yarın verecekler deyip durmazsanız iyi olur
  • 26-10-2010, 17:01:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birkaç saat içinde ödeme işlemde yazınca göreceğiz o google çalışanları gibi zaman ve tarih verenleri
  • 26-10-2010, 17:02:49
    Üyeliği durduruldu
    DP de yanlış görmediysem amerika için PIP gelmiş sıra bizde inşallah bugün işleme girer
  • 26-10-2010, 17:05:09
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DP de yanlış görmediysem amerika için PIP gelmiş sıra bizde inşallah bugün işleme girer
    ödemeler bugün işlemde arkadaşlar yarıın hesaplarıınıızdan cekersiniz
  • 26-10-2010, 17:07:34
    djtomcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeler bugün işlemde arkadaşlar yarıın hesaplarıınıızdan cekersiniz
    ne oldu pazartesi diyordun ? çok emindin

    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DP de yanlış görmediysem amerika için PIP gelmiş sıra bizde inşallah bugün işleme girer

    amerika için pip geldiğini hocam hangi mesajda gördün ben baktım baktımda bekliyor herkez bir çoğu yarın gelir diyor
  • 26-10-2010, 17:09:35
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DP de yanlış görmediysem amerika için PIP gelmiş sıra bizde inşallah bugün işleme girer
    Akşam ödeme işlemde yazar.. Yorumlara baktımda sanki google'nin finansal elemanları gibi tarih veriyorlar..