Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 26-10-2010, 13:12:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence bu akşam işleme girecek
- 26-10-2010, 13:19:54ödemeler cuma günü arkadaşlar boşuna beklemeyinteknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 13:20:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.He valla yalan olduumutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu adsense kanser edecek bizi yakında şu topiğe girip bir baksalar ne gülerler ama..Yok efendim yattı yok efendim yatmadı....
- 26-10-2010, 13:26:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlarım Cuma günü Resmi tatil ve Mübarek Cuma günü olduğu için
Pazartesi gününe sarkar..5 'ine kadar hakkımız var..En geç perşembeye kadar yat(ırıl)mış olmalı hesaba..Bu arada memurlar da maaşlarını böyle dört gözle bekliyor demek ki vay be
- 26-10-2010, 13:33:20cumhuriyet bayramındamı ? bankalar kapalıyken'mi yapıcaklar ödemeyidjtomcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
perşembe öğlene kadar yattı yattı yoksa boşuna beklemeyin...En erken pazartesi ondan sora
- 26-10-2010, 13:36:08kardeşim senin bayramın google değil perşembe akşamı ödeme emrini verir sende pazartesi alırsınuKaLaBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 13:36:29banada çok anlamsız geliyor bu işfoxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu adsense kanser edecek bizi yakında şu topiğe girip bir baksalar ne gülerler ama..Yok efendim yattı yok efendim yatmadı....
Pazartesi gününe sarkar..5 'ine kadar hakkımız var..En geç perşembeye kadar yat(ırıl)mış olmalı hesaba..Bu arada memurlar da maaşlarını böyle dört gözle bekliyor demek ki vay be