• 26-10-2010, 13:03:22
    Yarın alırız paraları her zamanki gibi..
  • 26-10-2010, 13:12:53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence bu akşam işleme girecek
  • 26-10-2010, 13:19:54
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu akşam işleme girecek
    ödemeler cuma günü arkadaşlar boşuna beklemeyin
  • 26-10-2010, 13:20:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı arkadaşlar ödemeyi gece işleme sokup yarın hesaba getiriyordu parayı

    yalanmı oldu
    He valla yalan oldu bu adsense kanser edecek bizi yakında şu topiğe girip bir baksalar ne gülerler ama..Yok efendim yattı yok efendim yatmadı....
  • 26-10-2010, 13:25:59
    bugün işleme girer yarın alırız
  • 26-10-2010, 13:26:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlarım Cuma günü Resmi tatil ve Mübarek Cuma günü olduğu için Pazartesi gününe sarkar..5 'ine kadar hakkımız var..En geç perşembeye kadar yat(ırıl)mış olmalı hesaba..Bu arada memurlar da maaşlarını böyle dört gözle bekliyor demek ki vay be
  • 26-10-2010, 13:33:20
    djtomcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeler cuma günü arkadaşlar boşuna beklemeyin
    cumhuriyet bayramındamı ? bankalar kapalıyken'mi yapıcaklar ödemeyi perşembe öğlene kadar yattı yattı yoksa boşuna beklemeyin...En erken pazartesi ondan sora
  • 26-10-2010, 13:36:08
    uKaLaBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cumhuriyet bayramındamı ? bankalar kapalıyken'mi yapıcaklar ödemeyi perşembe öğlene kadar yattı yattı yoksa boşuna beklemeyin...En erken pazartesi ondan sora
    kardeşim senin bayramın google değil perşembe akşamı ödeme emrini verir sende pazartesi alırsın
  • 26-10-2010, 13:36:29
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalarda düzenlemeye gidilmeli EFT ler havale gibi 7 gün 24 saat yapılmalı
    banada çok anlamsız geliyor bu iş