arkadaşlar tahminim 27 sinde hesabımızda olur diye düşünüyorum. 27 sinde ödeme işlemde diye geçer ve aynı gün ödemeyi alırız inşallah.
29 ve 30 u tatil olduğu için 28 ine sarkıtmak istemeyeceklerdir. birçok ödemede bunu yaşadık.
kur olarak da ;
Bankalararası piyasada 30 Eylül 2010 spot kapanışta 1.4530/1.4550 seviyesinde olan en iyi dolar alış satış kotasyonları 30 Eylül günü ilk işlemlerde 1.4530/1.4585 seviyelerindeydi.
yani 1.45 civarında olacağı kanaatindeyim.
Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 26-10-2010, 01:16:26
- 26-10-2010, 01:26:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sadece çöplüğe dönmesini istemediğimi belirttim. 0 itrader 289 mesaj. Bişey demiyorum.kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 01:37:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şaka bir yana da bakın mantıklı olun:
"Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir."
Türkçe Açıklaması
Yani arkadaşım diyor 30'unda biz hesaplara geçirmeye başlıcaz.Bölgeden bölgeye değişir ve 5 'ine kadar tüm bölgeler bit(iril)miş olacaktır diyor.Ancak ; EFT olmayan diğer Çek tarzı ödeme sistemlerinde 4 haftaya kadar gecikme olabilir deniliyor..
Demek istediğim bu hafta bu paranız yatmaz dostlarım.30'u cumartesi diye 3 'ünde başlar.. - 26-10-2010, 01:39:54Peki Bir konuyu sormak İstiyorum.
Banka havalesi alacak olanlar diyelim yarın aldı. Benim Gibi Çek ile alacak olanlar ne zaman alacak? - 26-10-2010, 01:40:09Her ay böyle cıkıyor fakat 30'undan önce yatıyor ? Sanırım ilk ödemenizi alıcaksınızberatxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 01:41:50Üyeliği durdurulduHE CANIM heee bizde seniSidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 01:42:32Evet Google ile ilk defa çalışıyorum ben.Ama 2007'den bu yana duran bir hesabım vardı.Bu arada bilgileri olsun arkadaşların hesap varsa 5 sene reklam da vermesen kapanmıyor geçen kapanıldığı ibaresi gördüm de.HerquL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 01:44:28Googleyle ilk defa calısıyorsunuz hocam sizde söylediniz ozaman yanlış bilgi vermeyin lütfen.beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 01:46:30Dolar kuru: 1.4686 http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/201009/27092010.html
27 sinde işlemde 28 inde yatar