• 26-10-2010, 01:16:26
    arkadaşlar tahminim 27 sinde hesabımızda olur diye düşünüyorum. 27 sinde ödeme işlemde diye geçer ve aynı gün ödemeyi alırız inşallah.

    29 ve 30 u tatil olduğu için 28 ine sarkıtmak istemeyeceklerdir. birçok ödemede bunu yaşadık.

    kur olarak da ;

    Bankalararası piyasada 30 Eylül 2010 spot kapanışta 1.4530/1.4550 seviyesinde olan en iyi dolar alış satış kotasyonları 30 Eylül günü ilk işlemlerde 1.4530/1.4585 seviyelerindeydi.

    yani 1.45 civarında olacağı kanaatindeyim.
  • 26-10-2010, 01:26:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin sunucu parasını sizmi veriyorsunuz.O yazmasın bu yazmasın siz de forum jandarması gibi burada bekleyip öcü...öcü mü diyeceksiniz.Boş muhabbet diye yorum yazmak bile boş bir yazıdır bunun bile farkında değilsiniz.Ne çok seviyorsunuz insanlara karışmayı
    Sadece çöplüğe dönmesini istemediğimi belirttim. 0 itrader 289 mesaj. Bişey demiyorum.
  • 26-10-2010, 01:37:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şaka bir yana da bakın mantıklı olun:
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir."

    Türkçe Açıklaması
    Yani arkadaşım diyor 30'unda biz hesaplara geçirmeye başlıcaz.Bölgeden bölgeye değişir ve 5 'ine kadar tüm bölgeler bit(iril)miş olacaktır diyor.Ancak ; EFT olmayan diğer Çek tarzı ödeme sistemlerinde 4 haftaya kadar gecikme olabilir deniliyor..

    Demek istediğim bu hafta bu paranız yatmaz dostlarım.30'u cumartesi diye 3 'ünde başlar..
  • 26-10-2010, 01:39:54
    Peki Bir konuyu sormak İstiyorum.


    Banka havalesi alacak olanlar diyelim yarın aldı. Benim Gibi Çek ile alacak olanlar ne zaman alacak?
  • 26-10-2010, 01:40:09
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka bir yana da bakın mantıklı olun:
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir."

    Türkçe Açıklaması
    Yani arkadaşım diyor 30'unda biz hesaplara geçirmeye başlıcaz.Bölgeden bölgeye değişir ve 5 'ine kadar tüm bölgeler bit(iril)miş olacaktır diyor.Ancak ; EFT olmayan diğer Çek tarzı ödeme sistemlerinde 4 haftaya kadar gecikme olabilir deniliyor..

    Demek istediğim bu hafta bu paranız yatmaz dostlarım.30'u cumartesi diye 3 'ünde başlar..
    Her ay böyle cıkıyor fakat 30'undan önce yatıyor ? Sanırım ilk ödemenizi alıcaksınız
  • 26-10-2010, 01:41:50
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 tane hesap var her birinde en aşşa 4500 dolar var bir kaç hesapda kesinti yaptı sanırım 35000 dolar filan bu ay yine kesintiler yapti diger hesaplarda.
    HE CANIM heee bizde seni
  • 26-10-2010, 01:42:32
    HerquL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ay böyle cıkıyor fakat 30'undan önce yatıyor ? Sanırım ilk ödemenizi alıcaksınız
    Evet Google ile ilk defa çalışıyorum ben.Ama 2007'den bu yana duran bir hesabım vardı.Bu arada bilgileri olsun arkadaşların hesap varsa 5 sene reklam da vermesen kapanmıyor geçen kapanıldığı ibaresi gördüm de.
  • 26-10-2010, 01:44:28
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Google ile ilk defa çalışıyorum ben.Ama 2007'den bu yana duran bir hesabım vardı.Bu arada bilgileri olsun arkadaşların hesap varsa 5 sene reklam da vermesen kapanmıyor geçen kapanıldığı ibaresi gördüm de.
    Googleyle ilk defa calısıyorsunuz hocam sizde söylediniz ozaman yanlış bilgi vermeyin lütfen.
  • 26-10-2010, 01:46:30
    Dolar kuru: 1.4686 http://www.tcmb.gov.tr/kurlar/201009/27092010.html

    27 sinde işlemde 28 inde yatar