• 26-10-2010, 00:24:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bugun kazanç düştü bayaği dün 1550 dolar filandi adem.
    ben bunu bi ayda kazanıyom sen bi günde boşa yaşıyoz biz
  • 26-10-2010, 00:24:14
    Üyeliği durduruldu
    LionBeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim aylık o kadar olmuyor Allah daha çok versin ne diyelim
    Amin kardeşim herkeze versin.
  • 26-10-2010, 00:24:31
    hacı gerçekse aylık 200 $ ayırarak bır cocuk okutsan da guzel bı hareket olur.
  • 26-10-2010, 00:24:40
    Allah herkese daha çok versin, herkes bi çuval dolar bulsun
  • 26-10-2010, 00:25:03
    Üyeliği durduruldu
    LionBeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim aylık o kadar olmuyor Allah daha çok versin ne diyelim
    izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah herkese daha çok versin, herkes bi çuval dolar bulsun
    izmitli sana ögretebilirim bende izmitliyim
  • 26-10-2010, 00:25:23
    Meydan boş sallayın bakalım nereye kadar sallayacaksınız Bu arada ödeme işleme girmedi mi hala? Ben adsenseye giremiyorum şuan.
  • 26-10-2010, 00:25:47
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin kardeşim herkeze versin.
    İçerigi çok merak ettim. Söylemeniz Mümkün mü?
  • 26-10-2010, 00:26:04
    Üyeliği durduruldu
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meydan boş sallayın bakalım nereye kadar sallayacaksınız Bu arada ödeme işleme girmedi mi hala? Ben adsenseye giremiyorum şuan.
    Sallayacaksınız derken ? burda dalgami geçiyorum
  • 26-10-2010, 00:27:28
    Murat kanka gecen ayki parayı naptın Garanti bankasından beraber cekmiştik balya balya taksicide şaşırdı ya poşetlere doldurmustuk

    - Ortada sallanan bişeymi war snce Sc Görüorsun ?
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meydan boş sallayın bakalım nereye kadar sallayacaksınız Bu arada ödeme işleme girmedi mi hala? Ben adsenseye giremiyorum şuan.