foxfire adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 25-10-2010, 22:42:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://forums.digitalpoint.com/showt...8#post15183758foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlarda hala bekliyor.. şuan orda saat 11.. Gün içinde orda girerse yarın gecede bizimki girer ve çarşamba alırız
- 25-10-2010, 23:07:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Radmin sunucu parasını sizmi veriyorsunuz.O yazmasın bu yazmasın siz de forum jandarması gibi burada bekleyip öcü...öcü mü diyeceksiniz.Boş muhabbet diye yorum yazmak bile boş bir yazıdır bunun bile farkında değilsiniz.Ne çok seviyorsunuz insanlara karışmayıMontrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2010, 23:27:58ne 26sı da ne 30umuratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradaki forum kültürü farklı hocam, frmtr kültürüyle yetişme var 
adamlar bakıyor ödeme yok, biri bakıyor ödeme işlemde tamam bitti, biz muhabbete çevirebiliyoruz olayı direk
- 25-10-2010, 23:47:09Bizdeki Şu Kardeşlik Arkadaşlık ortamı ortada yok adamların icinde bir kişi bile ne kadar alacağını yazmamış herkez kendine saklıyor benim gibi bende 1600tl para alcam yaklaşık ama kimseye söylemiyorum bir ben bir google birde allah biliyor
- 25-10-2010, 23:48:35çok gizlisin arkdaşımdelikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 00:01:11cem yılmaz'ın çak'ı konuşturdum videosu aklıma geldi nedenseizmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


http://www.facebook.com/video/video....5872&ref=share
buradaki forum kültürü farklı hocam, frmtr kültürüyle yetişme var