• 25-10-2010, 22:40:55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dp ye baktınızmı durum nedir
    Baktım onlarda bekliyor işleme girmesini bencede yarın giricek ödemeler işleme.
  • 25-10-2010, 22:42:08
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dp ye baktınızmı durum nedir
    http://forums.digitalpoint.com/showt...8#post15183758
    Onlarda hala bekliyor.. şuan orda saat 11.. Gün içinde orda girerse yarın gecede bizimki girer ve çarşamba alırız
  • 25-10-2010, 23:07:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende keyifleniyorum bende muhabbet yapıyorum ama abartmanın ne anlamı var post kasmaktan başka bişey değil.

    Mesaj kasmak için post atmıyorum öyle hocam.
    Radmin sunucu parasını sizmi veriyorsunuz.O yazmasın bu yazmasın siz de forum jandarması gibi burada bekleyip öcü...öcü mü diyeceksiniz.Boş muhabbet diye yorum yazmak bile boş bir yazıdır bunun bile farkında değilsiniz.Ne çok seviyorsunuz insanlara karışmayı
  • 25-10-2010, 23:07:51
    Üyeliği durduruldu
    adamların ödeme sayfası 3 sayfa bizimki şimdi 26 sayfa
  • 25-10-2010, 23:27:58
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamların ödeme sayfası 3 sayfa bizimki şimdi 26 sayfa
    ne 26sı da ne 30u buradaki forum kültürü farklı hocam, frmtr kültürüyle yetişme var

    adamlar bakıyor ödeme yok, biri bakıyor ödeme işlemde tamam bitti, biz muhabbete çevirebiliyoruz olayı direk
  • 25-10-2010, 23:47:09
    Bizdeki Şu Kardeşlik Arkadaşlık ortamı ortada yok adamların icinde bir kişi bile ne kadar alacağını yazmamış herkez kendine saklıyor benim gibi bende 1600tl para alcam yaklaşık ama kimseye söylemiyorum bir ben bir google birde allah biliyor
  • 25-10-2010, 23:48:35
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizdeki Şu Kardeşlik Arkadaşlık ortamı ortada yok adamların icinde bir kişi bile ne kadar alacağını yazmamış herkez kendine saklıyor benim gibi bende 1600tl para alcam yaklaşık ama kimseye söylemiyorum bir ben bir google birde allah biliyor
    çok gizlisin arkdaşım
  • 26-10-2010, 00:01:11
    izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok gizlisin arkdaşım
    cem yılmaz'ın çak'ı konuşturdum videosu aklıma geldi nedense

    http://www.facebook.com/video/video....5872&ref=share
  • 26-10-2010, 00:04:46
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cem yılmaz'ın çak'ı konuşturdum videosu aklıma geldi nedense

    http://www.facebook.com/video/video....5872&ref=share
    evet