Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 26-10-2010, 00:06:02çarsambaya kaldı ozaman desene
Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2010, 00:06:58Üyeliği durdurulduİddasina bile girerimWaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkez çarşamba günü baksın hesapına bu kadar net konuşuyorum (:
- 26-10-2010, 00:10:13Bu ay ne kadar alacaksın
Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2010, 00:10:30istibahart nerden kardeşSidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 00:11:24Üyeliği durduruldu8 tane hesap var her birinde en aşşa 4500 dolar var bir kaç hesapda kesinti yaptı sanırım 35000 dolar filan bu ay yine kesintiler yapti diger hesaplarda.WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 00:12:01Üyeliği durdurulduAdsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 00:12:07bana bi biskrem alsana kanka
Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2010, 00:13:16Üyeliği durdurulduAlıcam yakında tüm r10 tüm üyelerine alıcam .dWaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkez çarşamba günü baksın hesapına bu kadar net konuşuyorum (: