• 25-10-2010, 13:20:07
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şevket sendemi alıyorsun
    onun başı kel mi olm niye almasın
  • 25-10-2010, 13:31:48
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun başı kel mi olm niye almasın
    adültcü o
  • 25-10-2010, 13:32:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun başı kel mi olm niye almasın
    Niye kel olan alamıyor mu bak ben kelm
  • 25-10-2010, 13:39:15
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ödeme işleme girmiş..30'unda ibaresi var Ancak ;

    Birşey merak ediyorum.Ben pini 04.09.2010 tarihinde onayladım ancak Google aksilikya 15.10.2010 tarihinde deneme parası yatırmıs bende dogrulamayı (hesap numarasına gelen parayı girme işlemini) 16 ekim aksam saat 5 sularında yaptım
    Şimdi param yarın mı yatacak yoksa gelecek aymı ?Ve bu ay gelecekse banka hesabıyla mı yoksa ÇEK yoluyla mı?
    (*) 30'una belirlenmiş ... klasik mesaj var..
    Hiç kimseye kulak asma sen beni dinle;
    1- 183 dolar alacaksın.
    2- Onayladığın banka hesabına yatacak paran.

    bunların biri gerçekleşmezse ben r10 u bırakırım.
  • 25-10-2010, 13:54:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    183$ alıyosun hocam.
  • 25-10-2010, 13:55:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hadi artık
  • 25-10-2010, 14:00:18
    yarın alırız dıyen varmı kesın ona gore açılıcam
  • 25-10-2010, 14:06:42
    bn demiyorum da millet benim için 183$ alacagımı söylüyor..açıl bakam sende
  • 25-10-2010, 14:09:10
    Buraxlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın alırız dıyen varmı kesın ona gore açılıcam
    bugün büyük ihtimal işlemde ödemeler, en geç yarın gece işleme girer bence.