• 25-10-2010, 04:06:55
    aranızdan birinin reklam kodunu 1 hafta yayınlanmışım. yeni jeton düştü. ortalama 500$ kazanmıştır. enayi malı yesin bakalım.
    Alıntı
    pub-862200089587979X
  • 25-10-2010, 04:08:35
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aranızdan birinin reklam kodunu 1 hafta yayınlanmışım. yeni jeton düştü. ortalama 500$ kazanmıştır. enayi malı yesin bakalım.
    bu ayda 1.5k almış ol bir şey olmaz
  • 25-10-2010, 09:27:11
    Aramızdan ayrılanlar...
    183 dolar alacaksın
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kac para alcam ? 171 $ mı 183 $ mı ?
    Birisi 171$ dedi..171 alacaksam 12 dolarlık agustos ayı nolacak? Yoksa illa her ay 100$ üzerine cıkmak mı zorundayım.bilgi verir misiniz?

    resime bakın:

    http://img443.imageshack.us/img443/677/paragoogle.png
  • 25-10-2010, 09:29:12
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kac para alcam ? 171 $ mı 183 $ mı ?
    Birisi 171$ dedi..171 alacaksam 12 dolarlık agustos ayı nolacak? Yoksa illa her ay 100$ üzerine cıkmak mı zorundayım.bilgi verir misiniz?

    resime bakın:

    http://img443.imageshack.us/img443/677/paragoogle.png
    183,22 alıcaksın kardeşim. eylül ayı sonu bakiye 183,22 çünkü
    Ağustos Ayı: 11,72
    Eylül Ayı: 171,50

    Ekim Ayında Alacağın Ödeme: Ağustos + Eylül ; 11,72 + 171,50 = 183,22 $
  • 25-10-2010, 09:30:38
    hadi bakalım uzamadan alalım inş
  • 25-10-2010, 11:30:18
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kac para alcam ? 171 $ mı 183 $ mı ?
    Birisi 171$ dedi..171 alacaksam 12 dolarlık agustos ayı nolacak? Yoksa illa her ay 100$ üzerine cıkmak mı zorundayım.bilgi verir misiniz?

    resime bakın:

    http://img443.imageshack.us/img443/677/paragoogle.png
    183 usd alacaksın kardeş..
  • 25-10-2010, 12:25:39
    MysticaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    183 usd alacaksın kardeş..
    yanlış bilgilendirmeyin. 171.50 $ ödeme alacak.
  • 25-10-2010, 12:30:15
    thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış bilgilendirmeyin. 171.50 $ ödeme alacak.
    yanlış olan birşey yok 183 alacak.
  • 25-10-2010, 12:44:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.si 183$ almayacak diyen arkadaşlara soruyorum.Tamam 171$ alacağım da Ağustos ayı kazancım nereye gidiyor? Yani şu mu mantık..Bir ay içerisinde şayet Yayıncı 100$ 'a ulaşmazsa o ay 99$ da bile kalsa alamayacak anlamına mı geliyor ?
    2.si Doğrusundan emin olan arkadaşa da sorum olacak yarına para yatar mı ?
    3.sü Başka bir adsense hesap başvurusu yaptım.Aynı mahalleyi yazdım sadece daire farklı (babam adına ) sorun olur mu ? Yani hangi daireye gelirse gelsin bize geliyor da
    Not: 183 $ diye kendim tahmin ediyorum.Çünkü 8.sınıfta bilançı hesabında Gelirler toplanırdı tabii şimdi yazılımcı olduk o başka