• 24-10-2010, 12:32:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabaha karşı ödemeler işleme girse ne güzel olur hayalmi kuruyorum
    Seninki hayal olmuş sanırım biraz.
  • 24-10-2010, 12:51:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    birşey dicem..şimdi 30 'una planlanmıs ödeme var diyor..Hatta 5 ine uzayablir diyor.Ama bir arkadaş Bu hafta çarşamba hesapta olur diyor..30'undan önce verilme ihtimali var mı ?
  • 24-10-2010, 12:57:23
    fazla tartışmayın daha 26sında ödemeyi alırız
  • 24-10-2010, 13:09:56
    Üyeliği durduruldu
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fazla tartışmayın daha 26sında ödemeyi alırız
    açık ve net bir yorum bunun üstüne daha konuşulursa yuh derim

    26 sı ödeme %90 hesapta
  • 24-10-2010, 13:32:09
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birşey dicem..şimdi 30 'una planlanmıs ödeme var diyor..Hatta 5 ine uzayablir diyor.Ama bir arkadaş Bu hafta çarşamba hesapta olur diyor..30'undan önce verilme ihtimali var mı ?
    eger ödeme sekli cek ile olursa oyle olur uzuya bilir
  • 24-10-2010, 16:26:25
    Şöyle birşey var Google 15inde deneme parası yatırmıs ben de 16 sı aksam 17.00 gibi hesabı dogruladım.Şuanda 30'unda vs.. diye yazı yazıyor merak ettigim benim şuan çek mi olacak yoksa banka hesabımı?
  • 24-10-2010, 16:36:30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle birşey var Google 15inde deneme parası yatırmıs ben de 16 sı aksam 17.00 gibi hesabı dogruladım.Şuanda 30'unda vs.. diye yazı yazıyor merak ettigim benim şuan çek mi olacak yoksa banka hesabımı?
    Ödeme Ayrıntıları da banka bilgilerin varsa ve 30'unda ibaresi varsa ödeme gelir.
  • 24-10-2010, 17:42:46
    tamam
  • 24-10-2010, 17:47:19
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme ayrıntılarında öyle birşey yok..resimler burada buyur
    resimden yayıncı no yu sil banlatmasınlar hesabını