• 21-10-2010, 01:04:48
    Üyeliği durduruldu
    22 Ekim
  • 21-10-2010, 01:08:36
    Üyeliği durduruldu
    kurtulus923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes bir şey alıyor yada yeniliyor. ben de nevresim takımını yenileyeyim bari salı pazarından 3-5 de leğen alırım,çamaşır yıkamaya
    Aynen hocam herkes ev araba peşinde bende çarşamba pazarından çakma adidaslar alacam kendime tam ayın 27 ine denk geliyor Adamla anlaştım fiyat konusunda gogıl dedim ödeme gelecek dedim satma dedim bakalım
    Herkese bol kazançlar devamının gelmesi dileklerimle...

    Video sitesi tartışmasına gelirsek 100 k hitle 2k az dimemek lazım gerçekten kazanmak öyle kolay değil.Benim tam bu tarife uyan sitem var google eskiden tık başına 0.1 veriyordu iyi kazanıyordum şimdi 0.05 veriyor ve etiket ,metakey, konubaşlığı ile alakası olmayan reklamlar çıkıyor sanırım az kazanmamızın sebebi bu olabilir örnek bugüne ait

    10.432 1.448 13,88% 6,94 $ 72,42 $

    baska sitede 1500 tıka adam dünyaları götürür )
  • 21-10-2010, 01:08:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben neden ödeme bekleyemiyorum
  • 21-10-2010, 01:11:28
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben neden ödeme bekleyemiyorum
    Acaba 100$olmadımı
  • 21-10-2010, 01:13:52
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. ..........

    bu ayda gördük uğurlu yazıyı (:
  • 21-10-2010, 01:34:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Off kur çok düştü ya. :/
  • 21-10-2010, 02:13:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2-3 kilo nar 1 çuval patates alıcağım .
    Gece gece güldürdün beni, allah da seni güldürsün
  • 21-10-2010, 03:10:49
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir. çek oalrak gelecek bozdurup alabilirsem parayı no problem
  • 21-10-2010, 03:28:53
    bir dahaki konu bu kadar erken açılmasın ya ayın sonu gelmek bilmedi valla