kurtulus923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes bir şey alıyor yada yeniliyor. ben de nevresim takımını yenileyeyim bari salı pazarından 3-5 de leğen alırım,çamaşır yıkamaya
Aynen hocam herkes ev araba peşinde bende çarşamba pazarından çakma adidaslar alacam kendime tam ayın 27 ine denk geliyor Adamla anlaştım fiyat konusunda gogıl dedim ödeme gelecek dedim satma dedim bakalım
Herkese bol kazançlar devamının gelmesi dileklerimle...

Video sitesi tartışmasına gelirsek 100 k hitle 2k az dimemek lazım gerçekten kazanmak öyle kolay değil.Benim tam bu tarife uyan sitem var google eskiden tık başına 0.1 veriyordu iyi kazanıyordum şimdi 0.05 veriyor ve etiket ,metakey, konubaşlığı ile alakası olmayan reklamlar çıkıyor sanırım az kazanmamızın sebebi bu olabilir örnek bugüne ait

10.432 1.448 13,88% 6,94 $ 72,42 $

baska sitede 1500 tıka adam dünyaları götürür )