• 20-10-2010, 22:09:56
    Hayırlı olsun bakalım
  • 20-10-2010, 22:13:54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yazı çıktıktan itibaren banlansak dahi bu ödeme gelecek demektir değil mi?
    Evet şuan ban yerseniz alabilirsiniz paranızı.
  • 20-10-2010, 22:21:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kur kaçtan kapanmıştı
  • 20-10-2010, 23:01:28
    Kurlar 1.42 den hesaplandı büyük ihtimal.
  • 21-10-2010, 00:14:06
    Öff düşükmüş yahu =)
  • 21-10-2010, 00:33:56
    kur 1.436 arkadaşlar.
  • 21-10-2010, 00:35:18
    hadi hayırlı olsun 27-28 gibi hesaplarda büyük olasılık
  • 21-10-2010, 00:45:34
    Çok şükür yazı görünmüş Herkese hayırlı olsun.
  • 21-10-2010, 01:02:33
    Bende 2-3 kilo nar 1 çuval patates alıcağım .