• 20-10-2010, 16:25:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    durmak yok yüklü alımlara devam.. herkese sorunsuz ödemeler,kazançlar olsun.
  • 20-10-2010, 16:31:50
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atıyosun
    Murat 131 birde bir araba ama unutma
  • 20-10-2010, 16:44:21
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bencede gelsin ya araba alıcam

    oo millet aşmış adsense ödemesi ile araba alıyor.Ben bu ayki adsense ödemem ile cep telefonumu degiştiricem artık çok eskidi.nokia 5110 kullanıyordum uygun bir nokia 3210 buldum onunla degişirim artık.
  • 20-10-2010, 16:45:30
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo millet aşmış adsense ödemesi ile araba alıyor.Ben bu ayki adsense ödemem ile cep telefonumu degiştiricem artık çok eskidi.nokia 5110 kullanıyordum uygun bir nokia 3210 buldum onunla degişirim artık.
    cep telefonun fiyatı 5k mı
  • 20-10-2010, 16:45:36
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo millet aşmış adsense ödemesi ile araba alıyor.Ben bu ayki adsense ödemem ile cep telefonumu degiştiricem artık çok eskidi.nokia 5110 kullanıyordum uygun bir nokia 3210 buldum onunla degişirim artık.
    Serkay sende aşmışsın kendi
  • 20-10-2010, 16:49:22
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo millet aşmış adsense ödemesi ile araba alıyor.Ben bu ayki adsense ödemem ile cep telefonumu degiştiricem artık çok eskidi.nokia 5110 kullanıyordum uygun bir nokia 3210 buldum onunla degişirim artık.
    hehehehe.. adsense sağolsun geçen ay bana nokia x6 aldı. beyler şaka yapmıyorum ki ben araba konusunda niye yalan söyliyim ki.
  • 20-10-2010, 16:53:15
    WebLOADER ın yorumlarına ve ona gelen yorumlara bayılıyorum geçen ayda helikopter muhabbeti vardı : )
  • 20-10-2010, 16:54:08
    Üyeliği durduruldu
    beyler kur hakkında bilgisi olan varmı
  • 20-10-2010, 17:15:28
    Bende gelicek parayla harem kuruyorum