Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bencede gelsin ya araba alıcam

oo millet aşmış adsense ödemesi ile araba alıyor.Ben bu ayki adsense ödemem ile cep telefonumu degiştiricem artık çok eskidi.nokia 5110 kullanıyordum uygun bir nokia 3210 buldum onunla degişirim artık.