WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oo millet aşmış adsense ödemesi ile araba alıyor.Ben bu ayki adsense ödemem ile cep telefonumu degiştiricem artık çok eskidi.nokia 5110 kullanıyordum uygun bir nokia 3210 buldum onunla degişirim artık.
Serkay sende aşmışsın kendi