• 20-10-2010, 17:16:58
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WebLOADER ın yorumlarına ve ona gelen yorumlara bayılıyorum geçen ayda helikopter muhabbeti vardı : )
    Banada eskort kiralıyacak isallah
  • 20-10-2010, 17:41:46
    Bu ayki gelirimi şu derneğe bağışlıyacam diyen hiç yok alayınız cimrisiniz
  • 20-10-2010, 17:42:47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayki gelirimi şu derneğe bağışlıyacam diyen hiç yok alayınız cimrisiniz
    İlk olmaya nedersin
  • 20-10-2010, 18:10:39
    Üyeliği durduruldu
    millet uçmuş ya
  • 20-10-2010, 18:14:24
    Bende yeni bir laptop almayı dusunuyorum tabi 2 aylık kazançla
  • 20-10-2010, 18:15:29
    benim bir arkadaşım var geçen sene araba aldı para biriktiriyormuş ev alacakmış sadece adsense ile
  • 20-10-2010, 18:40:49
    Bende hiçbir değişiklik yok
  • 20-10-2010, 18:55:25
    ben de bir küçük tüp alıcam eve, bitmiş çay bile yapamıyoz :d
  • 20-10-2010, 18:57:25
    bir dahaki ödeme ile platinmi alsak