• 20-10-2010, 20:54:52
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elimde 100klık bir site olsun bende alırım ne var ki bunda. 10 siteyle uraşmak yerine 1 site ile uraşın daha çok kazanıyorsun
    100k sitesi yokta 50k sitesi var çok güzel paralar kazanıyor. Arkadaşlar 30unda ödeme yazısı çıktımı ?
  • 20-10-2010, 20:57:04
    bende çıktı valla serkay yanılmadı
  • 20-10-2010, 21:00:12
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var."
    çıktı
  • 20-10-2010, 21:04:42
    gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var."
    çıktı
    hadi hayırlı olsun 26 sında alırız paraları kur inş 1,45 üstü olur
  • 20-10-2010, 21:16:55
    ödemeler programlanmış 26 ekimde hesaplarda hadi hayırlı olsun.
  • 20-10-2010, 21:40:40
    Cümlemize hayırlı olsun.. 26 sında alırız insallah ödemeleri. kur: 1.48 diye düşünüyorum..
  • 20-10-2010, 21:53:37
    bu yazı çıktıktan itibaren banlansak dahi bu ödeme gelecek demektir değil mi?
  • 20-10-2010, 21:57:23
    evet paranı banlansan dahi alırsın
  • 20-10-2010, 22:00:04
    google dayım bu sefer kesinti yapmamış