• 20-10-2010, 19:00:13
    Güzel olacak.
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir dahaki ödeme ile platinmi alsak
    hocam nazar değdirceksin kendikendne
  • 20-10-2010, 19:18:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    herkes bir şey alıyor yada yeniliyor. ben de nevresim takımını yenileyeyim bari salı pazarından 3-5 de leğen alırım,çamaşır yıkamaya
  • 20-10-2010, 19:31:05
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var.

    yazısı çıktı

    bakalım ödeme işlemde ne zaman yazacak ?
  • 20-10-2010, 19:34:12
    greenpeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var.

    yazısı çıktı

    bakalım ödeme işlemde ne zaman yazacak ?

    bende daha çıkmadı
  • 20-10-2010, 19:35:47
    greenpeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var.

    yazısı çıktı

    bakalım ödeme işlemde ne zaman yazacak ?
    güzel haber hadi bakalım son gün banlanmasak bari
  • 20-10-2010, 19:41:29
    Hadi bakalım biran önce ödemeleride yapsalar.
  • 20-10-2010, 19:50:59
    MaZo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk olmaya nedersin
    Geçen ay yaptım
  • 20-10-2010, 19:57:19
    Üyeliği durduruldu
    yazı çıktı bakalım artık nezaman ödeme çıkar ...
  • 20-10-2010, 20:14:49
    yihuuuuuu