• 17-10-2010, 05:38:19
    28 inde işlemde olur 29 undada ödemeler hesabımıza geçmiş olur
  • 17-10-2010, 11:46:47
    Üyeliği durduruldu
    Google Dayım ile Görüşme Yapdım Kriz Google Dayimada Vurmus Ödemeler Tahmını Tarih
    28.10.2010 Perşembe Günü Saat 9:30 Da Tüm Hesaplara Ödemeler Yapılacagini Bildirdi
    Hayirli Ugurlu Olsun

    Bu Söyledigimi Unutmayin Yazin Bir Köşeye

    23 de ödemeler kesınlesır 23 Dogum Günüm Böyle Bır Süpriz Yaparsa Varya Googleyi Türkiyede Bir Sececem Saten Oylede Laf Olsun
  • 17-10-2010, 13:58:36
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Dayım ile Görüşme Yapdım Kriz Google Dayimada Vurmus Ödemeler Tahmını Tarih
    28.10.2010 Perşembe Günü Saat 9:30 Da Tüm Hesaplara Ödemeler Yapılacagini Bildirdi
    Hayirli Ugurlu Olsun

    Bu Söyledigimi Unutmayin Yazin Bir Köşeye

    23 de ödemeler kesınlesır 23 Dogum Günüm Böyle Bır Süpriz Yaparsa Varya Googleyi Türkiyede Bir Sececem Saten Oylede Laf Olsun
    Tamam arkadaşım en büyük, en tecrübeli, en... sensin niye 10 kere tekrarlama gereği duyuyorsun bir şeyi hayret bir şey ya
  • 17-10-2010, 14:21:21
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Dayım ile Görüşme Yapdım Kriz Google Dayimada Vurmus Ödemeler Tahmını Tarih
    28.10.2010 Perşembe Günü Saat 9:30 Da Tüm Hesaplara Ödemeler Yapılacagini Bildirdi
    Hayirli Ugurlu Olsun

    Bu Söyledigimi Unutmayin Yazin Bir Köşeye

    23 de ödemeler kesınlesır 23 Dogum Günüm Böyle Bır Süpriz Yaparsa Varya Googleyi Türkiyede Bir Sececem Saten Oylede Laf Olsun
    23 ünde ödeme kesinleşmez hocam kandırmışlar seni.
  • 17-10-2010, 14:26:35
    Dolar düştü şansımıza ya 2 ay önceki ödemeyi 1.51 kurdan felan almıştık, şimdi dolar 1.40 seviyelerinde
  • 17-10-2010, 16:06:20
    samet_M adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar düştü şansımıza ya 2 ay önceki ödemeyi 1.51 kurdan felan almıştık, şimdi dolar 1.40 seviyelerinde
    ben birde elimdeki tüm parayı dolara yatırmıştım düşük aldım diye seviniyordum 1.45 lerdeyken 1.39lardaydı geçen gün takip etmiyorum artık çıkcağı yok nede olsa baya zarardayız goolgeda düşük kurdan gönderirse hepten yandık
  • 17-10-2010, 21:14:42
    mehmet göztepeliyiz çok konuşuon la sen az sus motorun sogusun filozof olmussun adsense ile ilk tanışmanı bana dünya sordugun soruları bilirim ki dedigin gibi 4 sene deil 2 sene once tanıstın sen adsense ile. google dayına da selam soyle beraber elimi opmeye gelin bi ara uğramaz oldun yamacıma eski çırak. kırıyosun beni
  • 17-10-2010, 21:32:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 sinden önce çıkmaz yazı bence
  • 18-10-2010, 02:11:15
    gerçekten $ fena düşüşte ya . inşallah öteki aylarda kur yükselir hiç tatmin etmiyor böyle düşüp kurdan ödeme alınca.