Dolar düştü şansımıza ya 2 ay önceki ödemeyi 1.51 kurdan felan almıştık, şimdi dolar 1.40 seviyelerinde
ben birde elimdeki tüm parayı dolara yatırmıştım düşük aldım diye seviniyordum 1.45 lerdeyken 1.39lardaydı geçen gün takip etmiyorum artık çıkcağı yok nede olsa baya zarardayız goolgeda düşük kurdan gönderirse hepten yandık