• 22-10-2010, 19:04:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kimisi miktar yazar kimisi acındırır herkes parasını alsın da sorunsuz önemli olan o
  • 22-10-2010, 19:20:12
    Üyeliği durduruldu
    valla önceden zevkli olurdu bu konular milleet kazandığını hava atmak için kazanıyor sanki
  • 22-10-2010, 19:22:35
    Salı hesapta olursa güzel olur
  • 22-10-2010, 19:23:37
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla önceden zevkli olurdu bu konular milleet kazandığını hava atmak için kazanıyor sanki
    Sürekli bi' taş atma yarışı içine girmişler.Ben 100$ kazandım geçen ay 2k$ kazanmıştım muhabbetleri sıktı artık,kim ne kadar kazanıyosa kazansın helali hoş olsunda burada paylaşmanız hoş olmuyo.Keşke şu konuyu "ödeme işlemde yazısı ve ödeme işleme" girme tahmini için kullanabilsek.
  • 22-10-2010, 19:27:11
    artık telaşa ve post kasmaya gerek yok, paralarınız en kısa sürede yatar sizde rahata kavuşursunuz
  • 22-10-2010, 19:48:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pazartesi ödeme işlemde yazısı için konuşuruz boşa post kasmaya gerek yok diye düşünüyorum
  • 22-10-2010, 19:49:21
    Üyeliği durduruldu
    sanırım en az mesja yazılan adsense ödeme konusu bu olacak
  • 22-10-2010, 20:46:17
    Paraları Kest Cevo
  • 23-10-2010, 03:50:32
    Üyeliği durduruldu
    Salı gününe kesin kaldı olay