• 20-10-2010, 14:42:59
    gelirse ekime gelmezse sansür lafı tam bu ay için söylenmiş sanırım
  • 20-10-2010, 14:47:28
    ne çok adsense ödemesi bekleyen var ödeme alacakların çoğununda nerden kazandığı belli
  • 20-10-2010, 14:53:44
    Üyeliği durduruldu
    habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne çok adsense ödemesi bekleyen var ödeme alacakların çoğununda nerden kazandığı belli
    o ne demek şimdi herkes illegal mi kazanıyor
  • 20-10-2010, 14:54:47
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ne demek şimdi herkes illegal mi kazanıyor
    herkes adultcu sanki
  • 20-10-2010, 15:04:11
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bencede gelsin ya araba alıcam
    Atıyosun
  • 20-10-2010, 15:06:50
    hayırlısıyla ödememiz gelsede kurtulsak. Ayrıca nazar konusunda arkadaşlara katılıyorum , legal illegal farketmez nazar değebilir. Allah hepimizin hakkıyla kazandığı siteleri nazardan saklasın.
  • 20-10-2010, 15:15:36
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa yüklü bir miktar alacağım benden çok sabırsızlanan yoktur herhalde
    ayıptır sorması ne kadar ( merak )
  • 20-10-2010, 15:17:52
    Üyeliği durduruldu
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atıyosun
    niye atim?
  • 20-10-2010, 15:43:14
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nazar değer
    neden nazar değsin yauu. şimdiden 41k kere maşallah nazar değmez inşallah Pm atabilirsin sadece ben bilmiş olurum