oo millet aşmış adsense ödemesi ile araba alıyor.Ben bu ayki adsense ödemem ile cep telefonumu degiştiricem artık çok eskidi.nokia 5110 kullanıyordum uygun bir nokia 3210 buldum onunla degişirim artık.
hehehehe.. adsense sağolsun geçen ay bana nokia x6 aldı.

beyler şaka yapmıyorum ki ben araba konusunda niye yalan söyliyim ki.