birşey dicem..şimdi 30 'una planlanmıs ödeme var diyor..Hatta 5 ine uzayablir diyor.Ama bir arkadaş Bu hafta çarşamba hesapta olur diyor..30'undan önce verilme ihtimali var mı ?