1.si 183$ almayacak diyen arkadaşlara soruyorum.Tamam 171$ alacağım da Ağustos ayı kazancım nereye gidiyor? Yani şu mu mantık..Bir ay içerisinde şayet Yayıncı 100$ 'a ulaşmazsa o ay 99$ da bile kalsa alamayacak anlamına mı geliyor ?
2.si Doğrusundan emin olan arkadaşa da sorum olacak yarına para yatar mı ?
3.sü Başka bir adsense hesap başvurusu yaptım.Aynı mahalleyi yazdım sadece daire farklı (babam adına ) sorun olur mu ? Yani hangi daireye gelirse gelsin bize geliyor da
Not: 183 $ diye kendim tahmin ediyorum.Çünkü 8.sınıfta bilançı hesabında Gelirler toplanırdı tabii şimdi yazılımcı olduk o başka