• 25-10-2010, 18:41:39
    Evet ezan okundu.. Hadi evinize artık.. Yarın yine gelin tamam mı..
  • 25-10-2010, 18:53:55
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yeni bir açıklama gelmiş Kurban bayramı sonrası yatacakmış haberiniz olsun.
    Kardeşim sen yanlış yerlerde takılıyorsun,git mahallenin parkında milleti eğlendir!!!
  • 25-10-2010, 19:02:46
    fredick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim sen yanlış yerlerde takılıyorsun,git mahallenin parkında milleti eğlendir!!!
    Cok haklısın kumda oynasin
  • 25-10-2010, 19:06:49
    Üyeliği durduruldu
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yeni bir açıklama gelmiş Kurban bayramı sonrası yatacakmış haberiniz olsun.
    ne sulu adamsın be. bi sus.
  • 25-10-2010, 19:08:38
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye google Cumhuriyet bayramımı kutluyor
    google değilde Türkiyede'ki bankalarda kutluyor bayramımızı
  • 25-10-2010, 19:10:50
    MuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google değilde Türkiyede'ki bankalarda kutluyor bayramımızı
    Bankamatikler acık.. 1.5 milyara kadar veriyor

    Para yatsında sorun o kalsın
  • 25-10-2010, 19:30:08
    Üyeliği durduruldu
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yeni bir açıklama gelmiş Kurban bayramı sonrası yatacakmış haberiniz olsun.
    diyanetin parmagı olabilir mi bu işte piyasada et yok zaten
  • 25-10-2010, 19:46:10
    Üyeliği durduruldu
    S1rmaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankamatikler acık.. 1.5 milyara kadar veriyor

    Para yatsında sorun o kalsın

    banka kapalıyken yatarmıki çekesin eft bu eft !! citibankta hesabı olanlar haricinde havayı alırız bayramda.
  • 25-10-2010, 20:07:30
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüntü alalım
    görüntü benim bak itradelere