• 26-10-2010, 02:02:28
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 tane hesap var her birinde en aşşa 4500 dolar var bir kaç hesapda kesinti yaptı sanırım 35000 dolar filan bu ay yine kesintiler yapti diger hesaplarda.
    2 gündür banlıydık çocuk parkına dönmüş yine burası
  • 26-10-2010, 02:05:52
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gündür banlıydık çocuk parkına dönmüş yine burası
    AYNEN YA
    sen gidersen bende giderim cevo hertürlü
  • 26-10-2010, 02:17:25
    Alıntı
    Sidroman Nickli Üyeden Alıntı
    8 tane hesap var her birinde en aşşa 4500 dolar var bir kaç hesapda kesinti yaptı sanırım 35000 dolar filan bu ay yine kesintiler yapti diger hesaplarda.

    Her Ay bu konuya senin gereksiz yazıların yüzünden girmek istemiyorum. Allah bilir cebinde 5 kuruş paran yok burda sallıyorsun birşeyler.
  • 26-10-2010, 02:19:18
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AdSense'den gelen bir maile göre ödemeler bir ay gecikmeli ulaşacakmış ekim ayı ödemesi ile birlikte yapılacakmış. Bilginize boşuna beklemeyim.
    Üstat senin bu şakan kalbime indiriyordu sözünüze çok güveniyorum bir an aklımdan milyon seçenek geçti. tüm maillerimi kontrol ettim Umarım 27 sinde alırız ödememizide son bulur bu aylık heyecanımız işi gücü bıraktım bu konuyu takip ediyorum valla
  • 26-10-2010, 02:20:29
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Ay bu konuya senin gereksiz yazıların yüzünden girmek istemiyorum. Allah bilir cebinde 5 kuruş paran yok burda sallıyorsun birşeyler.
    dur şimdi banka hesabında ss çeker atar eğer atarsa bende benim hesaptaki 1milyon lirayı çekip atıcam
  • 26-10-2010, 02:23:51
    Üyeliği durduruldu
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Ay bu konuya senin gereksiz yazıların yüzünden girmek istemiyorum. Allah bilir cebinde 5 kuruş paran yok burda sallıyorsun birşeyler.
    Arkadaş demiş 8 hesap var 4500 dolar alıyorum her birinden sonra bir resim koymuş bir güne ait 332 dolar civarı bişey (sanırım tüm aya ait bir resim) altına yazmış 1550 idi normalde çok düştü günde 1 hesaptan 1550 kazanan veya 332 kazanan aylık dünyaları götürür 8 hesabı oldugunu varsayarsak ohooo kaç 35000 eder hadi dielim atıyosunda yaval at recep r10'un camlarına yazık
  • 26-10-2010, 07:46:02
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar boyle google da sorunlar var düzeltsinlerde biraz aylik 100 bin dolar yapalim araba alicam bmw m6 yazicam plakasına adsense saolsun (:
    Senin gibi tiplerde olmazsa bu r10 sakinleri kime gülecek.
  • 26-10-2010, 08:24:28
    Ödeme işlemde değil hala.
    Yarın mı gelecek acaba
  • 26-10-2010, 09:19:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öğleden sonra ödeme işlemde olur..