AdSense'den gelen bir maile göre ödemeler bir ay gecikmeli ulaşacakmış ekim ayı ödemesi ile birlikte yapılacakmış. Bilginize boşuna beklemeyim.
Üstat senin bu şakan kalbime indiriyordu sözünüze çok güveniyorum

bir an aklımdan milyon seçenek geçti. tüm maillerimi kontrol ettim

Umarım 27 sinde alırız ödememizide son bulur bu aylık heyecanımız işi gücü bıraktım bu konuyu takip ediyorum valla