• 26-10-2010, 14:33:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sadece ADSENSE değil tüm EFT işlemleri de HAVALE gibi olmalı bugun bayram yarın hafta sonu, ah gece gelme gündüz gel olmamalı 7x24 saat EFT yapabilelim
    bende onu diyorum işte eft olayı sadece TR demi böyle yoksa küreselleşmiş bişeymi
  • 26-10-2010, 14:37:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    digitalpoint te adamların eylül adsense ödemeleri konusu sadece 4 sayfa..
    Onlar da ayın 27 sine bekliyorlarmış Biz dün gece bekliyorduk
  • 26-10-2010, 14:42:07
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Konuyu Toplam 59 Üye okuyor. (31 Kayıtlı üye ve 28 Misafir)
    zxxz*, fan, Buraxlee, BiMaster006, HeartShapedBox, foxfire, Urgup, TylerDurden, siyahbeyaz34, MaZo, BReeD, StoryLine, dereliselcuk, login, atapuerca, casso_72, ekuplu, cyby, arta1505, googleteam, delikurt55, chatroulette, ozderem, reyting, Goztepeliyiz, yenidelhi, Sananeyli, Muziktir, velikz, beratxt, AttackHan
    İyi forma girdik
  • 26-10-2010, 15:06:28
    ödemeler perşembe günü olacak arkadaşlar boş yere kasmayın
  • 26-10-2010, 15:10:32
    Üyeliği durduruldu
    Pazartesi olsunda bizim olsun yukleniriz kredi kartına pazartesiye kadar google amcayımı kıracağız
  • 26-10-2010, 16:23:50
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeler perşembe günü olacak arkadaşlar boş yere kasmayın
    Katılıyorum, Perşembe Hesaplarda olur.
  • 26-10-2010, 16:37:31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlarım diyorum ki hala ısrar ediyor bazı arkadaşlarımız Cuma verilecek diye.Bu arkadaşlar Resmi tatillerden yoksun galiba.Perşembe olmama ihtimali çok yüksek yani Pazartesiye sarkma olasılığı çok fazla.Bilgisizce yarın verecekler deyip durmazsanız iyi olur
  • 26-10-2010, 16:37:57
    sabır sabır son 2gün =)
  • 26-10-2010, 16:41:46
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlarım diyorum ki hala ısrar ediyor bazı arkadaşlarımız Cuma verilecek diye.Bu arkadaşlar Resmi tatillerden yoksun galiba.Perşembe olmama ihtimali çok yüksek yani Pazartesiye sarkma olasılığı çok fazla.Bilgisizce yarın verecekler deyip durmazsanız iyi olur
    sen kaç kere ödeme aldın dostum cumaya ya da pazartesiye kalma ihtimali senin bu yazıyı okurken düşünme ihtimalinden daha düşük mesajlarında ne zaman ödeme alıcam diye konu açmışsın daha birşeyden haberin yok bir de gelmiş buraya basit basit mesajlar yazıyorsun...