habana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eylül Ödemeleri Kesinleşti
1.549
●91.523
- 26-10-2010, 14:37:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Onlar da ayın 27 sine bekliyorlarmışthehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz dün gece bekliyorduk
- 26-10-2010, 16:23:50Katılıyorum, Perşembe Hesaplarda olur.WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 16:37:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlarım diyorum ki hala ısrar ediyor bazı arkadaşlarımız Cuma verilecek diye.Bu arkadaşlar Resmi tatillerden yoksun galiba.Perşembe olmama ihtimali çok yüksek yani Pazartesiye sarkma olasılığı çok fazla.Bilgisizce yarın verecekler deyip durmazsanız iyi olur
- 26-10-2010, 16:41:46sen kaç kere ödeme aldın dostum cumaya ya da pazartesiye kalma ihtimali senin bu yazıyı okurken düşünme ihtimalinden daha düşükberatxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesajlarında ne zaman ödeme alıcam diye konu açmışsın daha birşeyden haberin yok bir de gelmiş buraya basit basit mesajlar yazıyorsun...
Biz dün gece bekliyorduk