• 26-10-2010, 19:00:08
    irlandada ödeme işleme girmiş sanırım
  • 26-10-2010, 19:04:22
    foxydeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gülecek başka yer bulamadın mı ?
    Aşağıdaki arkadaşdan başka haline gülünecek kimseyi göremedim ! Halen gülüyorum O kadar kendinden emin ki arkadaş Bu yazı mı unutmayın dedi, unutmadım

    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna bekliyorsunuz arkadaşlar burada dün geceden beri soyluyorum bugun saat 18.00 saatlerinde işleme giricek yarın sabahda paranızı alıcaksınız bu yazımı kimse unutmasın akşam görüceksiniz..
  • 26-10-2010, 19:08:34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    irlandada ödeme işleme girmiş sanırım
    Evet irlanda dan bi eleman ödeme işleme girdi dedi, asıl hintliler hala girmedi dedi ilk onların giriyordu.. Eğer onların bugün girerse bizede yarın sabah gelir büyük bi ihtimalle..
  • 26-10-2010, 19:13:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eski açık saat kaç
  • 26-10-2010, 19:14:42
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet irlanda dan bi eleman ödeme işleme girdi dedi, asıl hintliler hala girmedi dedi ilk onların giriyordu.. Eğer onların bugün girerse bizede yarın sabah gelir büyük bi ihtimalle..
    Kanımca bu gece hintliler girer hatta tüm avrupa
  • 26-10-2010, 19:18:24
    HeartShapedBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    irlandada ödeme işleme girmiş sanırım
    Dp'de de bizdeki gibi espiri seven arkadaşlar yok ise eğer İrlanda'da işleme girmiş. Biz yine sıramızı bekliyoruz..
  • 26-10-2010, 19:18:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dp de paso no pip
  • 26-10-2010, 19:30:42
    ödeme işlemde

























    değil mi hala ?
  • 26-10-2010, 19:31:51
    Üyeliği durduruldu
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde

























    değil mi hala ?

    Ayıp Ayıp gaza getirdin