• 26-10-2010, 21:33:41
    Oo konu fena olmuş. İnş herkes ödemesini alır bir an önce yoksa forumda ban banı götürecek
  • 26-10-2010, 21:34:38
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mahalle karılarını geçtiniz nekedar gereksiz post var konuda.
    bi vazıramayın.
    sus sende be
  • 26-10-2010, 21:36:18
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktım ortam iyice geriliyor Moral niteliğinde olur diye
    ii oldu ama
  • 26-10-2010, 21:36:29
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sus sende be
    bu sinek niye vazırıyor anlayan varmı.
  • 26-10-2010, 21:36:49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ii oldu ama
    Bir işe yaramadı
  • 26-10-2010, 21:37:50
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir işe yaramadı
    ewet bu tartışmalar kitlesel silahlanmaya kadar gider
  • 26-10-2010, 21:37:59
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sinek niye vazırıyor anlayan varmı.
    sus keserim seni yamuk dünkü bebeler klavye de ötmeyin. o alıntı yaptığın parmaklarını yediririm sana.
  • 26-10-2010, 21:38:59
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kes dün kü velet ben senin yamalı arkadaşlarına benzemem haddini bil yamuk
    sanamı sorucam haddini bil dengesiz dengesiz konuşma sen kimsinki beş para etmez mahalle ağzınla benimi korkutucan
  • 26-10-2010, 21:39:01
    Tartışmayı uzatanı direk banlıyorum arkadaşlar, sakin olun lütfen. Kimseyi gereksiz yere uzaklaştırmak istemiyoruz