• 26-10-2010, 20:23:51
    Üyeliği durduruldu
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serkay şuan kahvesini yanına almış ödeme geçmişi sayfasını açmış f5 tuşunu aşındırıyordur en azından Serkay yapmasa da şuan da f5 tuşuyla cebelleşiyorum
    Aynen Bencede Öyle
  • 26-10-2010, 20:24:49
    dp de girdiyse bizde de girer yakında
  • 26-10-2010, 20:24:55
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya gecen ocak ayinda odeme isleme girecegi gece 4 adsebse hesabim atildi
    Zararin miktarini yazmiycam ama 5haneydi.
    Tirsmamak elde degil ki !
    Yeğen ! Tırsma Alırsın
  • 26-10-2010, 20:25:20
    İspanyada halen işlemde değil, Romanya da işleme girmiş arkadaşlar.
  • 26-10-2010, 20:26:11
    Üyeliği durduruldu
    Burda Olan Üye Sayısı İhtimal 50

    Adamların Konuya Bakan Sayısı Şuan olcay beni çıkın 13

    bimaster006 Accipiter Canadianbacon chorleycomputers duyuoc edual200 loranbase Mightee Motahachir olcaymy qdin ronmojohny SR1 studee Zerosleep
  • 26-10-2010, 20:27:08
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Bulgaristanda iÅŸlemde
  • 26-10-2010, 20:27:41
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda Olan Üye Sayısı İhtimal 50

    Adamların Konuya Bakan Sayısı Şuan olcay beni çıkın 13

    bimaster006 Accipiter Canadianbacon chorleycomputers duyuoc edual200 loranbase Mightee Motahachir olcaymy qdin ronmojohny SR1 studee Zerosleep
    Çok sakin adamlar ya bizde 172 Görüntülüyor şuan
  • 26-10-2010, 20:28:14
    çek ve western union ile alanların ödeme işleme girdi sanırım

    eft ler 24 saat sonra iÅŸleme girebilir...
  • 26-10-2010, 20:28:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu işten ekmek yiyen bütün F tuşlarına aşinadır yaw her ay kesin bir gün belirlemesi lazım bu adsensenin böyle olmaz yani.Bir program yazsak ödeme işleme girince ekranda havai fişekler patlasa