soru cümlelerinizde nokta yerine soru işareti kullanırsanız kendinizi daha doğru ifade etmiş olursunuz.
yok ya yazmadan edemicem bilader madem türkçeyi düzgün kullanmaya bu kadar meraklısın önce kendin nasıl kullanacagına dikkat et ne meraklısınız insanların açıklarını bulmaya pes yani
Serkay şuan kahvesini yanına almış ödeme geçmişi sayfasını açmış f5 tuşunu aşındırıyordur en azından Serkay yapmasa da şuan da f5 tuşuyla cebelleşiyorum