• 26-10-2010, 20:13:53
    Üyeliği durduruldu
    dp de romanya fas hindistan sevinç çığlıkları var ödemeleri işlemde

    İnanmayan olursa buradan okuyabilir
  • 26-10-2010, 20:16:51
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dp de romanya fas hindistan sevinç çığlıkları var ödemeleri işlemde

    İnanmayan olursa buradan okuyabilir
    Çığlık attıklarını sanmıyorum o daha çok AdSense için biz Türklere özgü bir duygu ifade biçimi Baksana 7 sayfa anca olmuş
  • 26-10-2010, 20:18:03
    Üyeliği durduruldu
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çığlık attıklarını sanmıyorum o daha çok AdSense için biz Türklere özgü bir duygu ifade biçimi Baksana 8 sayfa anca olmuş
    atarlar atarlar merak etmeyin biz duyamayız irlanda ödeme işlemde yavaş yavaş geliyor ödeme kokuları
  • 26-10-2010, 20:18:15
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soru cümlelerinizde nokta yerine soru işareti kullanırsanız kendinizi daha doğru ifade etmiş olursunuz.
    yok ya yazmadan edemicem bilader madem türkçeyi düzgün kullanmaya bu kadar meraklısın önce kendin nasıl kullanacagına dikkat et ne meraklısınız insanların açıklarını bulmaya pes yani
  • 26-10-2010, 20:19:05
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atarlar atarlar merak etmeyin biz duyamayız irlanda ödeme işlemde yavaş yavaş geliyor ödeme kokuları
    Usta ödeme işlemde olunca sen buranın halini gör Sevinçten ağlayan mı istersin çığlık atan mı hemdeeee sayfalarcaaaa
  • 26-10-2010, 20:19:48
    Hadi google, pin in TURKEY
  • 26-10-2010, 20:20:23
    Üyeliği durduruldu
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta ödeme işlemde olunca sen buranın halini gör Sevinçten ağlayan mı istersin çığlık atan mı hemdeeee sayfalarcaaaa
    onu yapacak burda bir kişi tanırım oda Webloader
  • 26-10-2010, 20:22:17
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu yapacak burda bir kişi tanırım oda Webloader
    Serkay şuan kahvesini yanına almış ödeme geçmişi sayfasını açmış f5 tuşunu aşındırıyordur en azından Serkay yapmasa da şuan da f5 tuşuyla cebelleşiyorum
  • 26-10-2010, 20:22:24
    Üyeliği durduruldu
    Ya gecen ocak ayinda odeme isleme girecegi gece 4 adsebse hesabim atildi
    Zararin miktarini yazmiycam ama 5haneydi.
    Tirsmamak elde degil ki !