DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
soru cümlelerinizde nokta yerine soru işareti kullanırsanız kendinizi daha doğru ifade etmiş olursunuz.
yok ya yazmadan edemicem bilader madem türkçeyi düzgün kullanmaya bu kadar meraklısın önce kendin nasıl kullanacagına dikkat et ne meraklısınız insanların açıklarını bulmaya pes yani