• 26-10-2010, 09:28:43
    bazı arkadaşlar ödemeyi gece işleme sokup yarın hesaba getiriyordu parayı

    yalanmı oldu
  • 26-10-2010, 09:33:01
    Aramızdan ayrılanlar...
    Yazmayım diyorumda burada ne var böyle bir çekememezlikmi ? Amaç nedir peki gövde gösterisi yapmakmı ? Herkes birbirine karşı saygılı olsa tartışma yaratmak yerine uzlaşma veya çözüm üretse daha iyi değilmi ?
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı arkadaşlar ödemeyi gece işleme sokup yarın hesaba getiriyordu parayı

    yalanmı oldu
  • 26-10-2010, 09:35:14
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her Ay bu konuya senin gereksiz yazıların yüzünden girmek istemiyorum. Allah bilir cebinde 5 kuruş paran yok burda sallıyorsun birşeyler.
    Katılıyorum
  • 26-10-2010, 10:41:35
    gece 3'te yatmama ragmen sabah 8 den beri kıvranıyorum yatakta acaba para geldimi diye zor bela kalıp bakip dedimde malesef gelip giden yok gidim yatim bari

    - boşuna beklemeyin yarın yarın..
  • 26-10-2010, 11:15:07
    Üyeliği durduruldu
    bu akşam işleme girer yarında hesablara geçicek durum onu gösteriyor.
  • 26-10-2010, 11:20:35
    Üyeliği durduruldu
    Boşuna bekliyorsunuz arkadaşlar burada dün geceden beri soyluyorum bugun saat 18.00 saatlerinde işleme giricek yarın sabahda paranızı alıcaksınız bu yazımı kimse unutmasın akşam görüceksiniz..
  • 26-10-2010, 11:21:58
    arkadaşlar boşuna beklemeyin ben kesin günü biliyorum google artık ödeme gününü sabitledi her ayın 28'in de paralar hesapta, yarın işlemde perşembe herkesin hesabında olacak paralar
  • 26-10-2010, 11:39:11
    Üyeliği durduruldu
    fusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar boşuna beklemeyin ben kesin günü biliyorum google artık ödeme gününü sabitledi her ayın 28'in de paralar hesapta, yarın işlemde perşembe herkesin hesabında olacak paralar
    keşke öyle bişi olsa gününü bilsek.

    gününde gelen para erken gelen paradan iyidir. ama hiç sapma olmamak şartıyla
  • 26-10-2010, 11:59:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna bekliyorsunuz arkadaşlar burada dün geceden beri soyluyorum bugun saat 18.00 saatlerinde işleme giricek yarın sabahda paranızı alıcaksınız bu yazımı kimse unutmasın akşam görüceksiniz..
    Bankalarda düzenlemeye gidilmeli EFT ler havale gibi 7 gün 24 saat yapılmalı