
Yazmayım diyorumda burada ne var böyle bir çekememezlikmi ? Amaç nedir peki gövde gösterisi yapmakmı ? Herkes birbirine karşı saygılı olsa tartışma yaratmak yerine uzlaşma veya çözüm üretse daha iyi değilmi ?
bazı arkadaşlar ödemeyi gece işleme sokup yarın hesaba getiriyordu parayı
yalanmı oldu