Arkadaşlarım diyorum ki hala ısrar ediyor bazı arkadaşlarımız Cuma verilecek diye.Bu arkadaşlar Resmi tatillerden yoksun galiba.Perşembe olmama ihtimali çok yüksek yani Pazartesiye sarkma olasılığı çok fazla.Bilgisizce yarın verecekler deyip durmazsanız iyi olur