beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlarım diyorum ki hala ısrar ediyor bazı arkadaşlarımız Cuma verilecek diye.Bu arkadaşlar Resmi tatillerden yoksun galiba.Perşembe olmama ihtimali çok yüksek yani Pazartesiye sarkma olasılığı çok fazla.Bilgisizce yarın verecekler deyip durmazsanız iyi olur
sen kaç kere ödeme aldın dostum cumaya ya da pazartesiye kalma ihtimali senin bu yazıyı okurken düşünme ihtimalinden daha düşük mesajlarında ne zaman ödeme alıcam diye konu açmışsın daha birşeyden haberin yok bir de gelmiş buraya basit basit mesajlar yazıyorsun...