Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende keyifleniyorum bende muhabbet yapıyorum ama abartmanın ne anlamı var post kasmaktan başka bişey değil.

Mesaj kasmak için post atmıyorum öyle hocam.
Radmin sunucu parasını sizmi veriyorsunuz.O yazmasın bu yazmasın siz de forum jandarması gibi burada bekleyip öcü...öcü mü diyeceksiniz.Boş muhabbet diye yorum yazmak bile boş bir yazıdır bunun bile farkında değilsiniz.Ne çok seviyorsunuz insanlara karışmayı