Evet Google ile ilk defa çalışıyorum ben.Ama 2007'den bu yana duran bir hesabım vardı.Bu arada bilgileri olsun arkadaşların hesap varsa 5 sene reklam da vermesen kapanmıyor geçen kapanıldığı ibaresi gördüm de.
Googleyle ilk defa calısıyorsunuz hocam sizde söylediniz ozaman yanlış bilgi vermeyin lütfen.