kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radmin sunucu parasını sizmi veriyorsunuz.O yazmasın bu yazmasın siz de forum jandarması gibi burada bekleyip öcü...öcü mü diyeceksiniz.Boş muhabbet diye yorum yazmak bile boş bir yazıdır bunun bile farkında değilsiniz.Ne çok seviyorsunuz insanlara karışmayı
Sadece çöplüğe dönmesini istemediğimi belirttim. 0 itrader 289 mesaj. Bişey demiyorum.