Konu
Eylül Ödemeleri Kesinleşti
26-10-2010, 13:26:50
#591
beratxt
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlarım Cuma günü Resmi tatil ve Mübarek Cuma günü olduğu için
Pazartesi gününe sarkar..5 'ine kadar hakkımız var..En geç perşembeye kadar yat(ırıl)mış olmalı hesaba..Bu arada memurlar da maaşlarını böyle dört gözle bekliyor demek ki vay be