Arkadaşlarım Cuma günü Resmi tatil ve Mübarek Cuma günü olduğu için Pazartesi gününe sarkar..5 'ine kadar hakkımız var..En geç perşembeye kadar yat(ırıl)mış olmalı hesaba..Bu arada memurlar da maaşlarını böyle dört gözle bekliyor demek ki vay be