djtomcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeler cuma günü arkadaşlar boşuna beklemeyin
cumhuriyet bayramındamı ? bankalar kapalıyken'mi yapıcaklar ödemeyi perşembe öğlene kadar yattı yattı yoksa boşuna beklemeyin...En erken pazartesi ondan sora