Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benim bu konuda kaç kere alıp almamam mevzusu değil.Israrla o kadar alanlar Cuma günü resmi tatil alınacak diye basit basit düşüncelerini döküyorlarsa ben de bunu derim.Ne o öyle yarın verilecek şu verilecek bu verilecek...Persembeye verilemezse pazar mı verilecek ? Mantıklı düşünün sizde.