sen kaç kere ödeme aldın dostum cumaya ya da pazartesiye kalma ihtimali senin bu yazıyı okurken düşünme ihtimalinden daha düşük

mesajlarında ne zaman ödeme alıcam diye konu açmışsın daha birşeyden haberin yok bir de gelmiş buraya basit basit mesajlar yazıyorsun...
Sizler o kadar almışsınız da sorduğum sorulara farklı farklı cevaplar yazmıssınız.? O kadar alanları da görüyoruz sordugumuz sorulara verilen farklı cevaplardan değil mi ? Google ile ilk defa calısmam birşey bilmedigim anlamına gelmez hberin olsun dostum benim.