ödemeler bugün işlemde arkadaşlar yarıın hesaplarıınıızdan cekersiniz
ne oldu pazartesi diyordun ? çok emindin
DP de yanlış görmediysem amerika için PIP gelmiş sıra bizde inşallah bugün işleme girer
amerika için pip geldiğini hocam hangi mesajda gördün ben baktım baktımda bekliyor herkez bir çoğu yarın gelir diyor