djtomcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeler bugün işlemde arkadaşlar yarıın hesaplarıınıızdan cekersiniz
ne oldu pazartesi diyordun ? çok emindin

zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DP de yanlış görmediysem amerika için PIP gelmiş sıra bizde inşallah bugün işleme girer

amerika için pip geldiğini hocam hangi mesajda gördün ben baktım baktımda bekliyor herkez bir çoğu yarın gelir diyor