M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serkay'ın aldığı paradan bana fayda olmayacağına göre adamın dedikodusuna da yapmaya gerek yok azıcık para alcam gugıl amca acele et hadi. Zaten ziraat geç onaylıyor ödemeleri.
Ben hala serkaydan bahsetmiyorum sen hala dedikodusunu yapmaya gerek yok diyosun neyse..

İşlemde yazısını hemen beklemeyin arkadaşlar, en erken gece 12-1 gibi girer bizde işleme.

SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme işlemde falan değil sallama eğer öyle bişey varsa ss koy kardeşim.
Eğer çek yada western union ile alıyorsa işlemde olabilir.