M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yuhh sanmıyorum. Serkay'ın bilgisayarına bağlanıp gördüm ben rakamları arkadaşlar abartmayın fazla 100bin$ falan Ancak yine de müthiş bir para almıştı geçen aylarda, r10 da bence en yüksek parayı kaldıran kişi yine Serkay'dır.
ne kadar abartıyorsunuz