Büyük ihtimal serkaydır da birileri 100bin$ dan bahsediyordu
Hindistanda da ödeme işleme girdiğine göre yarın kesin alıyoruz gibi bişey
yuhh

sanmıyorum. Serkay'ın bilgisayarına bağlanıp gördüm ben rakamları arkadaşlar abartmayın fazla 100bin$ falan

Ancak yine de müthiş bir para almıştı geçen aylarda, r10 da bence en yüksek parayı kaldıran kişi yine Serkay'dır.